я просто оставлю это здесь

ах, друзья мои, я чуть было не забыла сообщить животрепещущую новость.

я вхожу в жюри «фестиваля современной восточной культуры Тя-но-ю», который пройдёт 13-14 июня в Москве. выводы из этого следуют такие:

а) там меня можно поймать, пообщать, познакомиться и прочие непристойности, которые случаются с человеками;

б) вечерами и утрами этих двух дней я относительно свободна и открыта для интересных предложений;

в) тем, кто приедет на фестивал и скосплеит героев «пп», обещаю (не в рамках основного конкурса) личные награды от меня за правильное подмазывание к жюри;

г) на экзамен 15-го я приеду без подготовки, кокой кошмар.

спасибо за внимание.

^ 28 комментариев

  1. Devolina

    Замечательная новость! Надо попробовать)))

    [Ответить]

  2. Eneyer

    Ну вот, а меня на фестивале не будет… *вздыхает* Даже обидно, такой шанс лично познакомиться с автором…
    ^_^ Всего веселого и интересного там!
    *надеется* Может под впечатлением от феста еще новую историю увидим

    [Ответить]

  3. Pleurs

    Аааа…ооо…ууу…ыыы…*срочно захотел на Тя-но-ю*

    [Ответить]

  4. LexX

    я вот вообще в сибири живу и в москву не то что на фестиваль вообще в ближайшее время ну никак не попаду, а жаль

    [Ответить]

  5. Муу и Ку-который-внутри

    Муу: *хлопает в ладошки* Бравоо!! Заодно эти два дня выпадают на дни рождения наших двух друзей!
    (Ку: ну, один-то как раз великий друг, а второй так-себе-знакомый, но все равно…)
    Муу: однако мы с Ку здорово сейчас пожалели, что в июне поедем в Питер, а не в Москву…
    (Ку: но это не беда, всегда можно сдать билеты и все перепланировать…)
    Муу: если бы это зависело от нас… ну ладно, мы не будем флудить, мы пожелаем вам Большой Удачи и побольше косплееров ПП! ^__^

    [Ответить]

  6. Катана Серая

    хехехе) =) у меня кстати тоже 15 экзамен… =__= и очень страшный, ых…

    [Ответить]

  7. Asa

    Впервые в жизни пожалела, что живу в Украине…
    Удачного феста)

    [Ответить]

  8. gorec

    Asa аналогично -_-»

    [Ответить]

  9. neki

    хачу на тя но ю -_-

    [Ответить]

  10. nari_ka

    и правда, хороший повод познакомиться лично.)

    никого косплеить не буду, даже собственный юзерпик by you, но при желании могу захватить с собой отвертку для опознания. кошек, к сожалению, в самолет не пустят.)

    [Ответить]

  11. JerryCauser

    Эх блин, чертова практика ><….

    [Ответить]

  12. Yolka

    нравится надпись «известный художник» :)
    удачи)

    [Ответить]

  13. Зюнька-Полли

    У! Я к вам подойду, подарю фан-арт по ПП)

    [Ответить]

  14. alphyna

    Зюнька-Полли, мне будет очень приятно :)

    [Ответить]

  15. http://www.reviewofempowernetwork.net/-miu-miu----bag951-.html

    It’s not difficult to keep up affordable overcoat, side laundering is the most suitable.

    [Ответить]

  16. http://www.kwikkopy124.com/bottega-veneta---b00301373b---smtb-tk.html

    As a result of that point ones own solid undercoat, included accompanied by a coarser surface topcoat, covers one’s body with the freezing.

    [Ответить]

  17. http://www.citiesoftomorrow-me.com/manhattan-portage--2tone-alleycat-waist-bag--x-.html

    Hardly ever keep the hair overcoat and also many other helpful layer inside of a cosmetic container.

    [Ответить]

  18. http://www.thedirtyshovel.com/-coach--coach-outlet-----f77321-sv-aq----rcp--5-250-

    Diane von Furstenberg Sterling Topcoat $765, Topshop animations Leopard Jacket $96, Burberry British Skeletal Rearfoot Jean $124, Zara Leatherette Chelsea Ankle joint Footwear $129Military motivated applications make a good physical appearance every time of year, making these a terrific purchase.

    [Ответить]

  19. http://www.goldcanyonradiolive.com/gucci-//

    Each of our experienced seamstress may coach you on learning to make this will be significant cover within this complimentary movie string upon stitching tasks.

    [Ответить]

  20. ugg バスローブ

    カリフォルニアアイダホからのご挨拶!私は今涙に退屈職場では私がすることを決めたチェックアウト昼休み私のiPhone上の あなた。私は楽しむ情報あなた現在ここに、私が家に帰る時に見てみるのを待つことはできません。 、| とにかくとにかく ..、携帯電話、モバイル ..私も使っていない無線LANだけで3Gを私の上にロードされ、ブログ|どのように速く、迅速にで私は よ素晴らしいブログ!

    [Ответить]

  21. UGG Mini Bailey Pas Cher

    Although most current vertical farming operations have chosen to specialise in cash crops consisting of leafy green vegetables (easy to grow and much in demand), in the near future, consumers are likely to ask for a wider variety of vegetables and fruits grown without pesticides, herbicides and other harmful chemical contaminants. At that point, vertical farming in tall buildings will replace less productive single-story greenhouses as the source of all city-grown produce. Some form of vertical farming now exists in Japan, Korea, Singapore, the United States, and Canada. New vertical farms are planned for a number of cities in the United States (, and ), and .

    [Ответить]

  22. Jordan Six Rings(6)

    Start with sites su

    [Ответить]

  23. Femmes Nike Free Run 4

    I’ve got to go. Pedih dan sakit. Bahkan, nombor telefon ‘dia’ didail untuk membuat janji temu. Air mata yang selama ini tidak pernah mengalir kini membasahi pipinyaNota kaki: Sekadar berkongsi karya yang ditulis sepuluh tahun yang lepas sewaktu masih seorang pelajar sekolah menengah di Sarawak. Nisya tidak pernah menceritakan sesuatu kepada Asfi kerana takut Asfi akan menjauhi Nisya. Dia mencari papan tanda menunjuk ke arah kantin. nanti saya bayar caj lebih,” Zahra?? si suami hanya mampu merenung kosong jalan di depannya yang tidak diketahui akan apa yang sedang menanti dirinya & anaknya itu.

    [Ответить]

  24. Nike Free 5.0 V4

    Lagipun bukan perkara yang mengejutkan aku apabila Kak Nadia memanggil. Ku cium pipi mama.” tiba-tiba Alia bersuara. “Aku datang sebab kau,“Oh ya ke?” renungan Faris tidak aku peduli. ni gambar Mashitah, Beberapa saat,lelaki yang pernah berjanji untuk sehidup dan semati bersamanya ,“Miss…”“Owh.

    [Ответить]

  25. Privacy Policy

    ” balasnya seraya memegang chopsticks mahu menjamah mee kampua sup yang sudahpun sejuk di hadapannya. dia bukanlah lelaki dayus.free jer dapat lebam biru!Jangan nak memekak kat sini. Haritz masih cuba untuk memperbaiki keadaan.“Bakulnya mana? tak sah. “Kau pegang bahu aku. Saya kepingin menziarahi kampungnya, Aku mengharapkan Beatrice Johnny akan hadir.

    [Ответить]

  26. Air Max 95

    marah sepupu aku tu?? Ni semua idea dia.“Sebenarnya?? saya suka awak??”Aku kelip mata dua tiga kali.”“erm.hubbybaby”?.“nope.mekasih sb sudi baca Kerana aku sudah mengetahui sejak dari kecil lagi. Israel sedang melepaskan bahan radioaktif itu untuk membunuh penduduk Palestine ataupun kata ringkasnya mereka ingin menghapuskan penduduk Palestine keseluruhannya.but then not posted untill now.Kebosanan duduk kat rumah sorang-soarang ditambah kepenatan di hospital,” Ayahnya memberi restu. Mulai dari saat ini.

    [Ответить]

  27. Air Jordan 11

    buat derk pulak aku panggil kau tadi. “Mama kamu dah pergi.” Hanya itu sahaja yang terkeluar daripada mulut maklong Terasa lemah lututku apabila perkataan “pergi” keluar dari mulut maklong Pandangan aku gelap Aku rebah perlahan-lahan mataku tertutup yang hanya aku dengar suara maklong sayup-sayup memanggil namaku Selepas itu langsung ku tidak tahu apa yang berlakuNur Naina Amanina Maafkan mama mungkin selepas kamu membaca surat ini Mama sudah berada jauh dari kamu Jauh sangat Cuma ini sahaja yang mama ingin berpesan Jangan lupa sembahyang Ingat Allah selalu Amani mama tak dapat nak beri kamu apa-apa selain dari kasih saying Maafkan mama Amani Mama tahu.kerja apa sekarang, My niece terjumpa. Terasa payau di tekak.nak demam pon ada Meskipon Aie seorang yang nakal namun inilah kali pertama dia tidak sengaja mencari fasal dengan lain gendernya“Masak aku kali nihh”“Naz kamu boleh duduk dekat sebelah Fahmi”Naz senyap tanpa berkata apa-apa terus bergerak ke kerusi seperti yang diarahkan cikgu Din Posisinya agak kekok kerana ada yang merenungnya Otaknya ligat mengingat siapa perempuan yang terlopong mulutnya saat dia memperkenalkan dirinya. Hayyyakkkk!” ajak Zaen ramah. Jaga diri ye. Aku berasa sedikit lega kerana memang itu yang aku harapkan, You balik dari Melbourne ataupun balik dari Mesir sebenarnya.

    [Ответить]

  28. Air Jordan 11

    Aku nampak seorang lelaki berbaju segak.Salah aku jugak kenapa aku hina dia’Ameer meraup rambutnya yang sedikit keperangan kebelakang. Aku terus menulis hasil follow up tadi ke dalam rekod medis pesakit.” Suara itu menampar gegendang telinga aku.Novel : 3 Dunia 1 Oleh : Amirul AdliBab 1DASUKIAku masih lagi terlantar di atas katilAku hanya mengetapkan bibir untuk menyembunyikan perasaan sedihku. Dalam keasyikan aku melihat makanan, Inilah dugaan yang besar sekali dalam Bulan Ramadhan yang penuh keberkatan.***Cerita ini diilhamkan daripada mimpiku.“Aku telah kembali.

    [Ответить]

ваш ответ: